V roce 2016 získal kontrolu nad prezentací značky Calvin Klein Raf Simons a bylo nadmíru jasné, že se módní gigant začne ubírat trochu jiným směrem než doposud. Žádná revoluce v konceptu kolekcí se (naštěstí) nekonala, ovšem loňská kampaň dámského spodního prádla zbořila všechny zvyklosti. Namísto obvyklých celebrit se do centra pozornosti dostala třiasedmdesátiletá modelka a herečka Lauren Hutton.
Značka Calvin Klein propagovala spodní prádlo svérázným způsobem i v minulosti. Její kampaně jsou doslova legendární. Například ta z roku 1992, kde se v objetí objevila mladá dvojice – Kate Moss a Mark Wahlberg. V podobném stylu se nesly i kampaně v dalších dvou dekádách.
V reklamách se postupně objevovaly populární celebrity, mezi kterými nechyběl ani Justin Bieber. A topmodelka ze slavného Kardashianovic klanu Kendal Jenner, s jejíž přítomností se nikdy zcela nesmířil bývalý majitel a zakladatel značky Calvin Klein. Podle něj Kendal nikdy neztělesňovala nadčasového ducha brandu a do kampaně se dostala jen díky ohromnému počtu fanoušků na sociálních sítích.
Současný kreativní ředitel Raf Simons (dříve působil v Dioru) je nyní zodpovědný za dámské i pánské spodní prádlo Calvin Klein a jeho inovativní přístup je na hony vzdálený někdejšímu stylu. V loňském spotu se sice také objevily celebrity světového formátu, ale těch méně známých bylo více. Paradoxně to prezentaci značky velmi prospělo.
O režii klipu se postarala režisérka Sofia Coppola, která je známá svým citlivým a jemným přístupem. Hlavní roli svěřila své oblíbenkyni Kirsten Dunst (dříve s ní spolupracovala na snímcích Marie Antoinetta a Smrt Panen) a role vedlejší pak herečkám Nahtalii Love, Lauře Harrier, Rashidě Jones, Chase Sui Wonders a mimo jiné také dceři Umy Thurman Mayi.
Přítomnost výše uvedených hvězd by sama o sobě kampaň nekatapultovala mezi nejdiskutovanější spoty v historii, kdyby se v ní neobjevila také skvělá Lauren Hutton. Dnes již čtyřiasedmdesátiletá modelka a herečka dokázala, že v případě spodního prádla nehraje věk roli.