Když se začíná s vlastním byznysem, většina lidí se opíjí krásnou představou o tom, jak jejich podnikání roste, zvyšuje se počet klientů, přibírají zaměstnance a těší se úspěchu. V mnoha případech však přijde studená sprcha, když zjistí, že se jejich byznys nerozrůstá tak, jak by si představovali. Alfou a omegou úspěchu každého byznysu je správná propagace. Když nabízíte služby nebo prodáváte produkty přes svůj web, musí se o něm vaše cílová skupina dozvědět. Nejlepším pomocníkem je v tomto ohledu PPC reklama.

Jak PPC reklama funguje?

Podívejte se do výsledků vyhledávání a uvidíte PPC reklamu v textové podobě. Navštivte různé weby a magazíny a bude na vás PPC reklama koukat v obsahu webů. Její podoby jsou různé a často velmi atraktivní, od videoreklam až po obrazové reklamy. I vy se můžete svým potenciálním zákazníkům takto zobrazovat. U této reklamy se neplatí za zobrazení, ale za lidi, kteří na reklamu reálně kliknou a dostanou se přes ní na vaše webové stránky. Provozuje se na různých platformách, v Česku jde zejména o Google Ads, Sklik a také Facebook.

Nejspíše vás zajímá, jak vytvořit PPC reklamu. Není to nic snadného, sice je možné si na internetu najít návod na PPC reklamu, ale při amatérském nastavení neočekávejte, že bude mít požadovaný efekt. Reklamu je potřeba správně vytvořit, najít vhodná klíčová slova, zacílit a nastavit. Nejlepším možným rozhodnutím je zvolit zkušenou agenturu na ppcprofits.cz, která se vám o celou PPC kampaň postará. Založí vám reklamní účet, reklamu správně nastaví a spustí ji už do 5 pracovních dnů. Bude ji po celou dobu optimalizovat tak, aby zajistila ty nejlepší výsledky. Dostanete kompletní přístup jak do reklamního účtu, tak i k analytickým nástrojům pro sledování vaší návštěvnosti.